Fredag den sjätte

Nästa fredag är det fredag den trettonde, om fem veckor är det fredag den trettonde igen. Pretty creepy om jag får säga det själv.

Ikväll har jag ätit micro-lax med micro-potatis, det dög. Sen kollade jag på Let's Dance och åt upp chokladkakan som jag skulle ha i helgen.. Där rök förresten ett av mina månadslöften.. Haha.
Efter Let's Dance var det Hjälp! som för övrigt är humor på hög nivå. Pappa förstod dock inte det vilket var lite tråkigt eftersom det bara resulterade i massa klag från hans sida, haha.

Imorgon blir det en lång sovmorgon, till tolv har jag planerat att sova. Minst alltså. Faktum är att jag ska lägga mej om en halvtimma redan så nu säger jag godnatt för ikväll. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0