Februarilöften

Skrev bara lite mindre än en tredjedels A4 av uppsatsen nu, skriver klart den imorgon antagligen. Pallar inte!

Iallafall, jag satt och funderade på det här med nyårslöften.. Jag ska nog prova på månadslöften istället! Det måste ju vara betydligt lättare att hålla? Eller? Och om löftena fungerar bra den månaden man har lovat att hålla dom så kan man ju liksom fortsätta med dom nästa månad också och pröva sej fram typ så man ser vad man klarar att hålla.. 3-5 löften/månad ska jag nog ha.

Här kommer mina februarilöften:
  • Inget godis (inkluderar choklad, lösvikt, annat godis som finns i hyllorna, läsk och glass)
  • Unna mej något, vadsomhelst "bara för att", minst en gång
  • Försöka att inte handla upp precis alla pengar
  • Bry mej mer om mej själv
Godislöftet känner jag faktiskt att det kommer att hålla för just nu är jag inte alls sugen på godis! Får se om jag säger samma sak om några dagar, haha ;)
Wish me luck

Kommentarer
Postat av: hanna

löfte tre är bra för även om du bara har 10 kr kvar så har du fortfarande inte brutit det :)

2009-02-02 @ 22:05:09
URL: http://thefabulouslifeofhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0