Big news

Zac Efron och Vanessa Hudgens förlovar sej! Woho, grattis till dom.

Jag är trött och kvällen har spenderats med trött-musik på youtube, med trött-musik menar jag flummig musik som man lyssnar på när man är trött. Heh. Jag har även spelat msn-spel med Jonathan, sten sax påse faktiskt och jag ägde honom i början men han vann till sist iallafall.

Kanske borde lägga mej snart, plugga mer svenska. Den sitter faktiskt nästan, det är bara den där sista politik-delen som är lite krånglig men det är nog bara för att det är den tråkigaste biten.

Sista inlägget för helgen tror jag nu va, jag är tillbaka på måndag pigg och normal! Tjaa


Avslutar med en normal bild som togs i nyktert tillstånd. Jag börjar nog få abstinens, seriöst. Och grejen med den svarta rutan över Izabellas face: Den är endast för att hon antagligen inte skulle ha godkänt bilden och inte för att jag inte vill ha med henne i bloggen. Hehe

Kommentarer
Postat av: Em

Br blogg :)

2009-02-28 @ 23:52:56
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: karrå

jag vill, nej BEHÖVER, driiickaaaaaa !!!!!!!!!!!



haha zac efron och vanessa hudgens ......

2009-03-01 @ 16:23:04
Postat av: bella

vi har ju faktiskt ledigt månda tis här snart va? Då ska vi icke vara nyktra ngnstans hörredu

2009-03-01 @ 17:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0