Att hålla löften..

Rummet blev inte städat.. visst, jag plockade upp allt skräp som låg överallt och slängde det, la in rena kläder i garderoben och dom smutsiga i tvätten, längre än så kom jag inte, haha.

Sen kom jag även på att en Volumemaster skulle vara bra att ha, sen mindes jag att jag faktiskt hade en gammal våffeltång, en såndär man hade när man var liten. Haha, från Babyliss.. Iallafall så tänkte jag att det borde bli ungefär samma effekt om man använde en sån som ifall man använde en volumemaster. Så jag testade, och visst blev det en effekt!
..Ingen bild tyvärr för söndagar är skabbdagar för min del ;)


Här är en "gammal" bild från 13 december tror jag, innan utgången.
Det var en trevlig kväll :)

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Fin bild :)

2009-02-04 @ 12:52:11
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0