Tea party?

Jag sitter och har tebjudning med mej själv nu, grönt te med mintsmak. Mums!

Kvällen har jag annars spenderat framför teven och Bonde söker fru som sagt, sen såg jag att Pirates of the Caribbean - Dead man's chest gick på tv4 så jag kollade lite på den också.

Mitt i tv-tittandet fick jag också några fylle-sms av min pojkvän, dock var det inga stavfel eller något sånt, man märkte bara att han inte är helt nykter ikväll. Rökte vattenpipa gjorde dom också och hjälp vad röksugen jag blev när han sa det. I det sista smset jag fick stod det att dom andra försökte fylla honom och han inte skulle säga nej. Att han inte har svarat efter det tar jag bara som att han har en rolig kväll ute :) Haha, men det är han värd.

Nu längtar jag bara till på måndag när jag får träffa honom igen! Det är nästan två månader sedan vi sågs sist.
Jag får tacka Gud för internet och comviq kompis, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0