TAGGA TAGGA

klockan är snart fem i åtta och jag har inte öppnat chokladen än, duktigt av mej!

grejen med årets idol är att nu vet jag faktiskt inte vem som vinner, kevin har ju hela tiden haft jättestort stöd och faktiskt större stöd än vad alice har haft. iallafall om man ska lita på statistiken i expressen. men sen idag så läste jag att alice hade med power ikväll, eller att det hade verkat så på genrepet. och även om jag fortfarande tror att kevin kommer ta hem det så kan jag inte låta bli att hoppas på alice.
förr har det ju varit så att tvåan blir mer känd och får en bättre karriär än ettan, men i år tror jag att det kan bli annorlunda. jag tror att båda kommer att gå långt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0