Söndag, goddag!

precis efter att jag hade skrivit inlägget igår så undrade karoliina om jag var redo att gå iväg till david.. det var jag ju inte, satt här i pyjamas och helt ofixad. men det fxade jag snabbt! vid tre var jag där och så gjorde vi ett pepparkakshus, det blev inte så vackert, inte heller så värst gott.. men kul var det :) sen gick vi och hyrde en film, the ruins, och den var faktiskt ganska bra. lite annorlunda.

senare på kvällen var det ju den där Britney Spears-dokumentären, men den ville inte killarna se såklart så jag hoppas på att den visas i repris!
kvällen avslutades med ett frågespel som inte var så kul egentligen men vi började bli trötta, iallafall jag, så det var kul ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0