PISSDAG

jag var ju inte på bra humör tidigare idag, och jag är absolut inte på bättre humör nu. jag har missat house på tv4, näst sista avsnittet. hur fan kunde jag missa det?
jag borde bara gå och lägga mej och sova. egentligen hade jag tänkt stanna hemma imorn för att det skulle vara skönt att vara själv hemma en hel dag. men då fick jag reda på att min bror är ledig just imorgon. så himla typiskt. jag åker hellre till skolan än stannar hemma då, men jag skippar idrotten. vi ska bada och göra ett livräddningstest som jag vet att jag inte klarar av. lika bra att strunta i det då tycker jag. åååååååh, jag behöver julllov nu, det känns verkligen. höstterminen är nog det värsta jag vet, ett enda lov på fyra månader. hur har dom tänkt att man ska orka? jag gör det iallafall inte, vårterminen är däremot fab!
en positiv sak om imorgon är iallafall att vi har sovmorgon, som knappt kan kallas det... 06.30 måste jag upp, det känns lagom kul. aja, godnatt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0