Lite mer Mmm.. i livet!

marabou är absolut den bästa chokladen jag nånsin har smakat, jag har till och med en topp 2! haha
1. mjölkchoklad
2. amigo


....

bonde söker fru förut då.. jag trodde verkligen att hanna skulle skicka hem elias och att magnus skulle skicka hem linn. men tänk så fel man kan ha! peter gjorde dock rätt val :) per är onödig i hela sammanhanget tycker jag, tråkig liksom.
nog om det där nu.

imorgon blir det absolut en sväng till örebro efter skolan. skulle träffa mamma en snabbis och ge henne lite pengar till en julklapp som hon och jag ska dela på :) idag fick jag förresten reda på att oli redan har köpt min julklapp, och jag vet inte prisklass eller nånting.. herregud! vad ska han få? vart ska jag leta? hur mycket ska jag lägga ut? vad vill han ha? hjälp hjälp hjälp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0