Last night

gårdagskvällen/natten spenderades i karoliinas hydda på hennes gård. vi spelade bland annat nåt spel som david föreslog, och för mej gick det inte så jättebra så jag fick i mej lite för mycket. eftersom man fick straffdricka om man glömde vissa saker osv...
kom hem efter utsatt tid men pappa märkte inget iallafall, vilket var tur.

den här dagen har jag spenderat stor tid med att dricka vatten faktiskt, och mjölk. i morse var jag så sugen på pizza så jag trodde att jag skulle dö. men det gjorde jag inte! och nu mår jag bra.

datorn har för övrigt börjat krångla nu, men vi kan inte formatera om den förrän på onsdag tidigast för vi behöver några skivor som mamma har och vi kan inte få dom tidigare. men min inloggning funkar fortfarande, får se om allt hinner kollapsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0