Läskigt

Jag fick ett sms nyss, från någon som undrade vem jag var. "Vem är du då?" frågade jag då såklart. Men den ville inte ge sej, så jag fick väl säga att jag heter Jessica. "Jessica?" frågade den här personen då, då tänkte jag "Det kanske är någon kille som jag gav mitt nummer till för jättelänge sen eller nåt" för jag har ju inte den här personens nummer i min telefon.

Men vet ni vad jag fick för svar då? Jo, "Jessika heter jag :p" liksom, hallå? Och hon bor tydligen inte så långt härifrån heller, läskigt tycker jag. Hur hon har fått mitt nummer har jag inte en aning om, har ingen lust att ta reda på det heller så ungefär där slutade jag svara. Men lite konstigt var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0