Jag förstår inte

Kan någon förklara vad som är det roliga med WOW? Oli spelar, Jonathan spelar, Karoliina har börjat spela, David och Alexander spelar också. PLUS att Oli vill att jag också ska testa så jag fastnar i det där träsket.

Igår till exempel sa Oli att han var trött, "gå och lägg dej då" sa ju jag då. Men nej, det kunde han inte för att han var tvungen att fixa något med WOW först, annars skulle ingen som han spelade med gilla honom längre. Så viktigt är det tydligen. Därför tänker jag inte börja, aldrig.

Kommentarer
Postat av: karrå

HAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHA

;$

2008-12-27 @ 16:45:01
Postat av: karrå

seriously, you should try it

2008-12-27 @ 16:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0