Hair issues

jag borde verkligen verkligen verkligen pallra mej iväg till frisören och beställa en tid nu, mitt hår går av. i need a hair cut. och det är ju inte så värst jobbigt egentligen, att beställa en tid. det jobbiga är att behöva betala efteråt. och att jag inte vet vad jag vill ha för frisyr, ska jag bara toppa? klippa fler etapper kanske? jag vill ha en förändring, men inte en stor. och så vill jag bli blond igen, som jag var i somras. men det är jag för snål för att göra hos frisören.. karoliina brukar kunna fixa det istället ;) haha nog om det nu, jag SKA beställa en tid. imorgon tror jag, efter jul vill jag bli klippt! EFTER JUL SKA JAG BLI KLIPPT. sådetså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0