Goddag!

idag hade vi ganska kort skoldag, 07.50-12.20, däremot bor vi så illa att vi inte kommer hem tidigare än halv fyra iallafall eftersom det inte går någon buss förrän tre. men jag, izabella och nathalie spenderade väntetiden på burger king i laxå, självklart kunde jag inte motstå att köpa en glass. ännu ett failure för min budget, suck :(

det blev alltså ingen tripp in till örebro idag, det regnade jättemycket så jag hade ingen större lust att åka in. får se om jag hinner in på torsdag istället, vi slutar nämligen 12.20 då med.

jag är inte heller på bästa humöret idag, vet inte vad det beror på. jag sov iallafall lite förut, var så himla trött men jag blev inte direkt piggare av en timmes sömn, snarare tvärt om.

Kommentarer
Postat av: karrå

OMG DÅ VAR DET ER JAG SÅG PÅ BK NÄR VI ÅKTE FÖRBI MED BUSSEN CA 10 I !!??? tyckte att det såg ut som du och nathalie jag bah w00t typ

2008-12-02 @ 19:58:00
Postat av: karrå

OMG DÅ VAR DET ER JAG SÅG PÅ BK NÄR VI ÅKTE FÖRBI MED BUSSEN CA 10 I !!??? tyckte att det såg ut som du och nathalie jag bah w00t typ

2008-12-02 @ 19:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0