FÖRSTA HALKNINGEN

idag hände det, jag halkade för första gången den här vintern! på vägen hem från bussen brukar jag gå över grannens trädgård eftersom jag tycker att det är för jobbigt att gå runt den. där är det som en liten backe från vägen ner på trädgården och jag såg hur bland annat min bror och en till som gick framför mej var väldigt försiktiga när dom gick där, så jag tänkte att jag skulle spela cool och gå på i vanlig takt. det skulle jag inte ha gjort.. jädrar vad halt det var, jag praktiskt taget flög omkull och halkade ner för backen. det var ganska kul egentligen, men jag blev blöt och fick ont i rumpan.

så kan det gå när man försöker spela cool fast man inte är det :) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0