En julklapp

Den bästa julklappen jag fick idag, efter pengarna såklart, var Kent-boxen som innehåller 10 album + en liten bok om Kent, av Kent.
Jag har en ganska blandad musiksmak förstår ni, jag är kär i Sonata Arctica som är power metal, samtidigt som jag är kär i Kent, som är indie/pop/rock-aktigt. Jag gillar nog lite av det mesta.

Kanske är det just för att det är så stor skillnad mellan Kent och Sonata som jag gillar båda så mycket? Det skulle nästan kunna vara så :) Båda grupperna skriver också otroligt bra och fina texter, enligt min mening iallafall.



Jag samlar allt mitt mod där vid allén
Lilla Ego har rymt
Jag skrek med målbrottsröst jag hatar er
Som barn var jag grym
Den här känslan som jag har är inte min
Den blev kvar, är den din? Den smakar som Du…

Kommentarer
Postat av: Andreas

Tack och hoppas du fick en underbar jul! :)



Ha nu en underbar kväll!

2008-12-24 @ 22:54:10
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0