Bio i veckan?

Jag och Oli pratar om att kanske gå på bio medan jag är hos honom. Twilight ligger nog högst på listan över wanna-see's, iallafall för min del. Annars går ju också Yes man, Australia och The day the Earth stood still. Och andra filmer förstås.

Men jag håller tummarna för att han också vill se Twilight, om vi ens kommer iväg på nån bio :)

Nu ska jag gå och göra lite te iallafall, sen ska jag sitta här en stund till antagligen. Imorgon ska jag köpa godis för jag fick faktiskt inte mycket godis alls i julklapp, en liten ask med choklad/nougat-hjärtan bara. Den tog såklart slut samma kväll, ja.
Men jag snyltar lite från pappas choklad, när han är ute och röker går jag till köket och tar några bitar. Han märker inget ändå. Haha.
Som sagt, te ska jag göra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0