Bedtime

Nu är jag så trött så jag ska gå och lägga mej tror jag. Kanske att jag äter något först.

Imorgon ska jag tvätta kläder, haha. Jag kommer ta med mej hela garderoben till Oli känner jag. Det kommer dock bli ganska jobbigt att bära väskan ända till hållplatsen eftersom den kommer bli ganska tung, antagligen, och det är ganska långt också.
Det tar typ 20-25 minuter att gå utan väska, jag kanske ska plussa på en kvart eller något för att vara på den säkra sidan? Ja, vi får se hur jag gör med det där. Nu ska jag kila.

Natti

Kommentarer
Postat av: bella

ta taxin :D

2008-12-27 @ 10:30:34
URL: http://medbella.blogg.se/
Postat av: karrå

har dom kvar swebus alltså :O ???????

2008-12-27 @ 16:46:53
Postat av: karrå

hm, jag skrev "går swebus alltså fortfarande :O:D ?" vet inte om den fuckar mig igen, att det kommer tusen likadana kommentarer igen........

2008-12-27 @ 16:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0